مقاله ترجمه شده با عنوان عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف ‏کنندگان کشور اندونزی

مقاله ترجمه شده با عنوان عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف ‏کنندگان کشور اندونزی

هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف ‏مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است این تحقیق به طور ‏عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول ‏تقلبی مورد بررسی قرار داده است

مشخصات فایل

تعداد صفحات۱۳
حجم۰/۱۹ کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

مقاله ترجمه شده رشته اقتصاد با عنوان عوامل موثر بر نگرش و علاقه به خرید مارک های تجاری لوکس تقلبی در میان مصرف ‏کنندگان کشور اندونزی

 
 
عنوان انگلیسی : 

Factors Influencing Attitudes and Intention to Purchase Counterfeit Luxury Brands among Indonesian Consumers

 
 
 
چکیده :
هدف از این مطالعه بررسی تاثیر سوابق نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی از طرف ‏مصرف کنندگان اندونزی و ارتباط آن با خرید محصولات تقلبی است. این تحقیق به طور ‏عمده اثر عوامل اجتماعی و عوامل شخصیتی را در راستای ایجاد نگرش به خرید محصول ‏تقلبی مورد بررسی قرار داده است. که در زمینه کیف های دستی است. حدود ۲۵۰ پاسخ ‏دهنده در بازه سنی ۴۰-۱۶ سال در این نظر جمع شده توسط پرسشنامه شرکت کرده اند. ‏تجزیه و تحلیل نشان می دهد که عوامل اجتماعی و شخصیتی تاثیر عمده ای بر این نگرش ‏دارند. مطالعه نشان داد که نگرش مثبت مصرف کنندگان نسبت به محصول تقلبی با تقویت ‏خرید بیشتر خواهد شد.  در حالی که در وضعیت مصرف مصرف ککندگان هیچ تاثیری نمی ‏گذارد. تغییر در هردو نگرش و تمایل به خزید محصولات تقلبی وجود دارد.
 
 
کلیدواژه ها:

قصد ‏خرید

وضعیت مصرف

عوامل اجتماعی

عوامل شخصیتی

نگرش نسبت به محصولات جعلی و تقلبی

 
 
 
مقدمه :
جعل و تقلب،تولید و فروش محصولات تقلبی به نظر می رسد با محصول اصل یکسان بوده و در ‏سراسر جهان مثل قارچ رشد کرده است و به مرحله خطرناکی رسیده است.(پنز و استوتینگر ‏‏2005). علاوه بر این اندونزی یکی از چندین کشوری است که مجرم هایی در این زمینه ‏داشته و در گزارش ایالات متحده ارائه شده که به سرعت به عنوان دزدان دریایی در بازار ‏تجاری وارد شده و یک بازار غیرقانونی راه اندازی کرده اند که به طور فزاینده ای فروش خود ‏را از طریق اینترنت و در داخل اصطبلها  و در چرخ دستی ها در خیابان ها اجناس خود را ‏ارائه می نمایند.
 
 
 
فهرست مطالب ‏:
چکیده ‏1‏
‏1-مقدمه ‏1‏

‏2-2قصد خرید به تئوری رفتار برنامه ریزی‎(TPB)‎‏:‏ ‏5‏

‏3-روش تحقیق:‏ ‏6‏

‏3-1 نوع و منبع داده ها:‏ ‏6‏

‏3-2 بررسی ابزار:‏ ‏6‏

‏3-3 تعریف عملیاتی متغیر:‏ ‏7‏

‏4-1 نتیجه توصیفی:‏ ‏10‏

‏4-2قابلیت اطمینان تجزیه و تحلیل:‏ ‏10‏

‏4-3نتیجه تست فرضیه:‏ ‏10‏
‏5:بحث:‏ ‏11‏
‏6-نتیجه گیری:‏ ‏12‏
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.